In ieder geval wil ik de hele Fok!-bende es complimenteren met de reacties en de serieusheid in bijvoorbeeld het R&P forum. En alhoewel het een paar keer misgaat met sommige mensen die deze serieusheid niet weten te waarderen, zijn jullie toch een super(kei?)gave groep. Het wordt namelijk een beetje weinig gezegd.
Thanks admins voor het runnen van het zooitje, thanks moderaters voor het op rolletjes laten lopen van de forums, thanks IRC-addicts die m'n verslaving ver-ergeren en natuurlijk alle andere Fok!kers die hier posten.
/me is proud to be a Fok!ker! Thanks!
quote:
Op 14 augustus 2000 10:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gefeliciteerd twiOp naar de 5000 nu!
quote:idd twi! nog maar ongever 350 posts!
Op 14 augustus 2000 11:07 schreef twi het volgende:
oh duurt niet zo lang meer hoor ALTER-EGOinderdaad ik ben redelijk verslaafd yvonne...kom ik nu eindelijk toch nog in aanmerking voor Schatje van de Maand?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 27-01-2001 20:44]
Wat je trouwens zei in je post over de serieusheid in het R&P-forum en over de moderators, daar wil ik me volledig bij aansluiten.
quote:Slijmbal
Op 27 januari 2001 21:41 schreef Meneer_Aart het volgende:
Heejoh, gefeliciteerd.Wat je trouwens zei in je post over de serieusheid in het R&P-forum en over de moderators, daar wil ik me volledig bij aansluiten.
quote:Alstu mevrouw
Op 14 augustus 2000 10:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gefeliciteerd twiOp naar de 5000 nu!
quote:Opschepper. Zelfs ik heb me 5000e post niet verteld.
Op 09 februari 2001 21:52 schreef twi het volgende:
Alstu mevrouwMag ik nu weg?
Waar ik wel heel trots op ben is de 10.000e post die vandaag plaatsvond in Actualiteit, Nieuws en Media. Het word steeds drukker op dat forum en ik hoop dat alle Fok!kers die daar posten, dat met veel plezier doen.
je voor alle Fok!kers
voor MrBig, gefeliciteerd met de 10.000 posts in je forumpie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |